§ 1. Postanowienia ogólne
- a) Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w programie motywacyjnym oraz zasady funkcjonowania tego programu.
- b) Użytym w niniejszym regulaminie terminom wyróżnionym pogrubioną czcionką, nadaje się takie znaczenie, jakie przypisano
im w Regulaminie serwisu CupSell.pl
- c) W programie może uczestniczyć wyłącznie Użytkownik serwisu CupSell.pl prowadzący Sklep, który spełnia przewidziane
niniejszym regulaminem warunki uczestnictwa w programie motywacyjnym oraz zawarł z Usługodawcą stosowną umowę.
- d) Udział w programie motywacyjnym jest dobrowolny.
§ 2. Warunki uczestnictwa w programie motywacyjnym
- Usługodawca przewiduje niżej wymienione rodzaje programów motywacyjnych, dla których określa się następujące wstępne
warunki uczestnictwa:
- ★ sprzedaż za pośrednictwem Sklepu minimum 10 produktów miesięcznie, w ciągu ostatnich trzech miesięcy
- ★ asortyment zadrukowanymi zamieszczonymi przez Użytkownika wzorami słownymi, graficznymi lub słowno-graficznymi
nie naruszającymi praw osób trzecich, w tym w szczególności praw autorskich
- ★ oferowanie w Sklepie minimum 8 różnych produktów (lub produktów z minimum 8 wzorami słownymi, graficznymi
lub słowno-graficznymi)
- ★ umieszczenie na stronie internetowej Sklepu indywidualnego baneru reklamowego
- 2. Grupa YouTube VIP Silver (start grupy 15.05.2016):
- ★ asortyment zadrukowanymi zamieszczonymi przez Użytkownika wzorami słownymi, graficznymi lub słowno-graficznymi
nie naruszającymi praw osób trzecich, w tym w szczególności praw autorskich
- ★ oferowanie w Sklepie minimum 8 różnych produktów (lub produktów z minimum 8 wzorami słownymi, graficznymi
lub słowno-graficznymi)
- ★ minimum 5 tysięcy subskrybentów na kanale prowadzonym przez Użytkownika w serwisie YouTube
- ★ promowanie Sklepu pod każdym filmem zamieszczonym na kanale prowadzonym przez Użytkownika w serwisie YouTube
poprzez umieszczenie linku do Sklepu
- 3. Grupa YouTube VIP Gold:
- ★ sprzedaż za pośrednictwem Sklepu minimum 50 produktów miesięcznie, w ciągu ostatnich trzech miesięcy
- ★ asortyment zadrukowanymi zamieszczonymi przez Użytkownika wzorami słownymi, graficznymi lub słowno-graficznymi
nie naruszającymi praw osób trzecich, w tym w szczególności praw autorskich
- ★ oferowanie w Sklepie minimum 8 różnych produktów (lub produktów z minimum 8 wzorami słownymi, graficznymi
lub słowno-graficznymi)
- ★ minimum 10 tysięcy subskrybentów na kanale prowadzonym przez Użytkownika w serwisie YouTube
- ★ promowanie Sklepu pod każdym zamieszczonym filmem na kanale prowadzonym przez Użytkownika w serwisie YouTube
poprzez umieszczenie linku do Sklepu
- Usługodawca oferuje następujące korzyści wynikające z uczestnictwa w programie motywacyjnym:
- 1. dla Grupy VIP i dla Grupy YouTube VIP Silver (start grupy Silver 15.05.2016):
- ★ stałe premie przyznane przez Usługodawcę, za osiągnięcie przez Użytkownika w miesiącu progów sprzedażowych.
Progi sprzedażowe określa Załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu
- ★ dostęp do asortymentu i funkcji VIP
- ★ dostęp do szablonów Sklepów
- ★ dostęp do akcji premiowanych (wyzwań sprzedażowych)
- ★ możliwość uzyskania wsparcia od opiekuna Grupy VIP w zakresie metod zwiększania sprzedaży
- ★ możliwość uzyskania wypłaty Honorarium w terminie 5 dni od dnia wystawienia faktury, względnie w terminie 5 dni od
złożenia dyspozycji wypłaty
- 2. dla Grupy YouTube VIP Gold:
- ★ korzyści przewidziane dla Grupy VIP
- ★ możliwość negocjowania indywidualnych premii przyznanych przez Usługodawcę
- Użytkownicy korzystający z programu motywacyjnego, są zobowiązani w szczególności do:
- a) aktywnego prowadzenia sprzedaży w sklepach internetowych prowadzonych za pomocą serwisu CupSell.pl
lub poprzez dostępny w serwisie CupSell.pl generator,
- b) podejmowania działań promocyjnych zmierzających do zwiększenia sprzedaży stworzonych przez siebie produktów
za pomocą wszelkich dostępnych narzędzi i sposobów,
- c) rozbudowywania oferty sprzedażowej poprzez aktualizację wzorów oraz tworzenie i zamieszczanie nowych wzorów,
- d) przestrzegania Regulaminu Grupy VIP, Regulaminu serwisu CupSell.pl oraz postanowień ustawy o prawie autorskim
i prawach pokrewnych w zakresie ochrony majątkowych i autorskich praw autorskich innych podmiotów,
- Wraz z uczestnictwem w programie motywacyjnym związane są także prawa i obowiązki przewidziane w indywidualnej umowie
zawartej na podstawie tego regulaminu.
- Zgłoszenie do programu motywacyjnego następuje poprzez kontakt Użytkownika z opiekunem Grupy VIP. W zgłoszeniu należy
określić nazwę programu motywacyjnego, do którego Użytkownik aplikuje. Zgłoszenie następuje za pośrednictwem
strony internetowej: https://cupsell.pl/konto/wiadomosc/wyslij/opiekun-VIP
- Usługodawca może w każdym przypadku odmówić zawarcia z Użytkownikiem umowy uczestnictwa w programie motywacyjnym
bez podawania przyczyn, nawet w przypadku spełnienia przez Użytkownika wymagań określonych niniejszym regulaminem.
§ 3. Progi sprzedażowe
- a) Do progów sprzedażowych zaliczane są wyłącznie transakcje dotyczące produktów niereklamowanych przez Usługodawcę,
opłacone, zrealizowane i niezwrócone przez nabywców. Progi sprzedażowe są wyliczane osobno
dla każdego miesiąca kalendarzowego.
- b) Wszelkie kwoty oferowane Użytkownikom w ramach uczestnictwa w programie motywacyjnym są kwotami BRUTTO.
Kwoty realnie wypłacane będą pomniejszone o należne zaliczki i składki, zgodnie z przepisami prawa.
- c) Kwoty przyznanych premii będą doliczane do salda Użytkownika. Użytkownik może wykorzystać przyznaną premię na
zasadach określonych w Regulaminie serwisu CupSell.pl, z uwzględnieniem odstępstw przewidzianych niniejszym
regulaminem i umową
- d) Premie w ramach osiągania kolejnych progów sprzedażowych nie podlegają zsumowaniu.
§ 4. Akcje premiowane (wyzwanie sprzedażowe)
- a) Usługodawca ma możliwość oferowania Użytkownikom korzystającym z programu motywacyjnego akcji premiowanych
(wyzwań sprzedażowych).
- b) Akcja premiowana (wyzwanie sprzedażowe) polega na zaproponowaniu Użytkownikom dodatkowej premii w zamian
za wypełnienie przez Użytkownika jej warunków.
- c) Warunki przyznania dodatkowej premii za spełnienie warunków akcji premiowanej (wyzwania sprzedażowego) oraz
termin jej obowiązywania będzie każdorazowo określany przez Usługodawcę.
- d) Użytkownicy są informowani o warunkach obowiązującej akcji premiowanej (wyzwania sprzedażowego) poprzez
wysłaną w dniu jej rozpoczęcia wiadomość na podany przez Użytkownika w systemie CupSell.pl adres poczty elektronicznej
- d) Transakcje zaliczane do akcji premiowanych nie są wliczane do progów sprzedażowych.
§ 5. Opiekun Grupy VIP
- a) Usługodawca powoła opiekuna Grupy VIP.
- b) Użytkownicy z wszelkimi kwestiami powinni w pierwszej kolejności kontaktować się z opiekunem Grupy VIP.
- Opiekun Grupy VIP:
- ★ zawiera z Użytkownikami umowy uczestnictwa w programie motywacyjnym
- ★ doradza w zakresie funkcjonowania portalu CupSell.pl oraz w zakresie efektywnej sprzedaży asortymentu
- ★ udziela Użytkownikom wszelkich informacji związanych z programem motywacyjnym
- ★ przyznaje Użytkownikom prowizje sprzedażowe
-
§ 6. Postanowienia końcowe
- 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem i umową zawarta na jego podstawie, w pierwszej
kolejności znajdą zastosowania regulacje zawarte w Regulaminie serwisu CupSell.pl, a następnie przepisy prawa powszechnie
obowiązującego w Polsce.
- 2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, w tym także wysokości premii sprzedażowych.
- 3. O zamiarze zmiany regulaminu Usługodawca zawiadamia Użytkownika przesyłając treść nowego regulaminu na
wskazany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej.
- 4. Zmiana regulaminu wchodzi w życie w dniu opublikowania informacji o tej zmianie.
- 5. W przypadku zmiany niniejszego regulaminu lub Regulaminu serwisu CupSell.pl, w zakresie wpływającym na jego prawa
i obowiązki, Użytkownik może wypowiedzieć umowę zawartą na podstawie niniejszego regulaminu ze skutkiem natychmiastowym.
Inne ewentualne przypadki wypowiedzenia umowy regulowane są samą umową.
- 6. Udział w programie motywacyjnym nie wpływa na ceny asortymentu w prowadzonych przez Użytkowników Sklepach
Załącznik nr 1:
Premie za osiągnięcie progów sprzedażowych:
a) Sprzedaż koszulek (klasyczna męska, damska, dziecięca w dowolnym kolorze)
Za sprzedaż 40 szt. koszulek - dodatkowe 40 zł premii
Za sprzedaż 60 szt. koszulek - dodatkowe 120 zł premii
Za sprzedaż 100 szt. koszulek - dodatkowe 300 zł premii
b) Sprzedaż kubków:
Za sprzedaż 10 szt. - dodatkowe 10 zł premii
Za sprzedaż 20 szt. - dodatkowe 40 zł premii
Za sprzedaż 30 szt. - dodatkowe 90 zł premii